Knatteklubben är en klubb för barn, 2 år och uppåt.

Vi är glada att meddela att vi ordnar en Knatteklubb, som tidigare var känd som dagklubben. Klubben kommer att starta den 17 augusti och det går också bra att börja senare om man så önskar.

Vi håller till i den mysiga Margaretagården och Knatteklubben är perfekt för barn från 2 år och uppåt.

Våra dagar är fyllda med roliga och spännande aktiviteter där vi leker tillsammans, busar och har skoj. Vi klättrar, sjunger och gungar för att sprida glädje och energi. Pyssel är också en stor del av våra dagar, både utomhus och inomhus.

Vi har öppet mellan kl. 09.00-12.00 på måndagar, tisdagar och torsdagar

Priset för en termin i Knatteklubben är: 50€ för medlemmar i MH:s församling och 100€ för övriga.

Detta påverkar inte möjligheten att få hemvårdsstöd.

Vi vill betona att barn från alla kommuner är varmt välkomna att delta i vår Knatteklubb. Vi strävar efter att skapa en inkluderande och gemenskaplig miljö för alla barn att trivas och växa i.

Om du har några frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta Inga-Maj Stengård, på telefonnummer 0457 529 3022 eller via e-post. Hon finns här för att hjälpa till och besvara dina frågor.

Vi ser fram emot att välkomna er och era barn till vår Knatteklubb och skapa fantastiska minnen tillsammans!

Länk till ansökningsblanketten

Dagklubbsledare