Ungdomskvällar

Välkommen med i gemenskapen!

Vi träffas för ungdomskväll på Villa Carita, Ålandsvägen 45, varje torsdag mellan kl. 18.00-22.00. Vi umgås, fikar, pysslar, leker och spelar spel med mera. Är du intresserad av att delta är det bara att dyka upp. Ungdomskvällarna leds av församlingens ungdomsarbetsledare. Våra kontaktuppgifter hittar du här nere på sidan.

Aktuell information om ungdomskvällarna hittar du som ungdom bäst på Instagram @mariehamnsungaforsamling eller Facebook Mariehamns Unga Församling

Ungdomsweekender

Ibland ordnas det övernattning på Lemböte lägergård för församlingens ungdomar. Det är gemenska, bastubad, lek och chill.

Nästa gång hålls det på sportlovet. Anmäl dig här: Sportlovschill

Resa till Taize, Frankrike

Resa till klostret i Taize, Frankrike 5-12.5

För dej som är konfirmerad och mellan 15-25 år.

Infotillfälle tisdag 13.2 kl. 18.00 i S:t Görans församlingshem.

Resan kostar runt 600-700€ (aktiva i Mariehamns församlings unga och Ålands Unga Kyrka kan söka bidrag från sin hemförsamling).
Bindande anmälan senast 5.3.

För frågor angående resan kontakta ungdomsarbetsledare Sonja Winé i Mariehamns församling eller barn- och ungdomsledare Johanna Häggblom i Lemland-Lumparlands församling.

Anmälningslänk till Taizé-resa

Myssoffa på Villa Carita