Mariehamns församlings verksamhet

Välkommen till Mariehamns församlings mångfacetterade verksamhet för barn i alla åldrar! Vi är glada över att erbjuda en rad olika aktiviteter, från musik och dagklubb till gudstjänstgrupp och frivilligarbete. Oavsett vad du är intresserad av, så finns det något för dig här.

Om du vill utveckla din musikaliska förmåga, kan du delta i våra musikaktiviteter. För de yngre barnen erbjuder vi daghem och dagklubb, där de kan ha kul medan de lär sig och träffar nya vänner. För skolbarnen har vi bl a klubbar, lovaktiviteter och gudstjänstgrupp.
Om du vill lära dig mer om kristendomen, kan du ansluta dig till vår skriftskola eller gudstjänstgrupp.

Vi erbjuder också möjligheten att bli en ung ledare genom vår ungledarutbildning. Om du vill göra skillnad i samhället, kan du delta i vårt frivilligarbete. Och om du bara vill träffa nya människor och njuta av en god måltid tillsammans, är du välkommen att delta i vår sopplunch.

Vi är övertygade om att det finns en grupp eller verksamhet som passar just dig. Kontakta oss så hjälper vi dig att hitta det. Vi ser fram emot att välkomna dig in i vårt gemenskapliga samhälle!

Flicka i handstående mot en tall.

Dagklubbsledare
Måsvägen 4